Lidmaatschap

Diverse mogelijkheden

De Domburgsche Golfclub telt ongeveer 325 gewone leden, 25 jeugdleden en 50 theeleden. Daarnaast zijn er ongeveer 175 buitenleden die buiten Zeeland wonen, maar veelal een vakantiewoning in de omgeving van Domburg hebben. Deze bijzondere mix van leden zorgt voor een ongedwongen sfeer. Zolang er COVID maatregelen zijn werkt  ook deze club met starttijden. De vereniging biedt een gevarieerd clubleven rond vele wedstrijden, de jaarlijkse competitie, de dames- en herendagen, de jeugdactiviteiten en andere evenementen zoals de winterse bridge-avonden. Onze leden krijgen daarnaast korting op een 20-tal andere golfbanen in Nederland. De Domburgsche kent verschillende soorten lidmaatschappen: gewoon lid, buitenlid, jeugdlid, theelid. Wij bieden u daarnaast de mogelijkheid om via een kennismakingsabonnement eerst een beeld te krijgen van de vereniging en de baan. U kunt hiermee tot maximaal 12 maanden spelen en aan wedstrijden meedoen op de Domburgsche. En tot slot kunnen alle niet-leden op donderdagavonden van mei tot september meedoen aan de wekelijkse inloop. Kom gerust eens langs of neem contact op met het secretariaat.

Golf Award 2018
Players 1e Award 2019