Welkom op de Domburgsche

Golf links sinds 1914

Hartelijk welkom op de Domburgsche Golfclub.

In 1914 werden de Domburgse Golf-links geopend. In de tweede wereldoorlog heeft de baan erg te lijden gehad van de oorlogshandelingen. De vele bomkraters van toen vormen nu als grasbunkers een karakteristiek onderdeel van de baan. Vanaf de eerste tee heeft u een prachtig uitzicht over Walcheren en de Noordzee. De Domburgsche is de enige echte "links" baan van Nederland en is in diverse golfbladen geroemd als een van de mooiste 9-holes banen van het land. De Domburgsche kent een systeem van online starttijdreservering, voor de regels om te spelen zie de beschikbaarheid van de baan.

Openingstijden

Het clubhuis is in de wintertijd geopend van 8.30 tot 17.00 uur en in de zomertijd van 8.30 uur tot 19.00 uur.

De DGC is een club die zo duurzaam mogelijk werkt. We vragen gasten om hun eigen waterflesjes mee te nemen. Ook zijn er hervulbare flesjes met het logo van de Domburgsche te koop voor € 6,50.

Wij wensen u veel plezier voor, tijdens en na uw ronde.

Golf Award 2018
Players 1e Award 2019