NGF-VOORJAARSCOMPETITIE 2024 DGC

VOORSPEELREGELING 2024

Leuk dat u komt voorspelen op de Domburgsche Golfclub. Wij ontvangen u graag!
Voorspelen kan uitsluitend in de week voorafgaande de competitiedag. Het vastleggen van een datum en tijd voor het voorspelen mag vanaf 14 dagen voor de competitiedag gedaan worden.

U kunt via het secretariaat van de Domburgsche Golfclub (DGC) (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0118-586106) een starttijd reserveren. Voor het reserveren van starttijden verzoeken wij u bij voorkeur een e-mail te sturen naar het secretariaat van DGC met vermelding van de volgende gegevens:

- welke dagen en tijden de voorkeur naar uitgaat
- naam club en poule waarin u speelt en
- naam van alle spelers, WHS-handicap en het Golf Service Nummer (GSN-nummer).

Het tarief voor alle spelers is € 42,50 voor 18 holes en € 30,00 voor 9 holes. Dit tarief geldt uitsluitend op basis van wederkerigheid.

DGC heeft putting en chipping greens bij het clubhuis. De driving range ligt op ongeveer 800 m afstand van het clubhuis. Oefenballen zijn verkrijgbaar uit de ballenautomaat met uw pinpas.
Het volledige overzicht van speeldata, teams en contactpersonen van de Domburgsche treft u aan via deze link.

BASIS INFORMATIE COMPETITIESPELEN

- Playing handicaptabel dames en herenklik hier
- Local rules en baan infoklik hier
- Contact info klik hier
- Driving Rangeklik hier
- NGF reglementenklik hier

HORECA/CLUBHUIS

Het clubhuis is 1 uur voor de eerste start geopend.

wedstrijd competitiespelers2024 2